آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت تولید چای

در این مقاله قصد داریم به توضیح ثبت شرکت چای، انواع قالب شرکت در این حوزه، اهمیت ثبت شرکت چای، مدت زمان لازم جهت ثبت شرکت چای، هزینه لازم جهت ثبت این نوع شرکت و … صحبت کنیم.  لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

ثبت شرکت تولید چای

چای یکی از محصولات کشاورزی بسیار قدیمی در ایران است و صد سال است که نمونه های مرغوبی از آن در ایران کشت و به بازار های داخلی و خارجی ارسال می گردد. چای از نوشیدنی های گرم و بسیار محبوب در کشورهای حوزه خلیج فارس _ ایران و بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی است. این محصول در انواع گوناگونی که چای سبز و سیاه پرطرفدارترین آنها است تولید می گردد.  وجود مزارع طبیعی چای و طعم بینظیر چای ایرانی سبب شده تا مشتریان زیادی خواهان خرید این محصول باشند.

اهمیت ثبت شرکت تولید چای

  • یکی از مهم ترین دلایل ثبت شرکت چای را می توان اقدام به واردات و صادرات عنوان نمود. این محصول همواره در سراسر دنیا طرفداران خود را داشته و بسیاری از فعالین در این حوزه اقدام به صادرات  این کالا نموده اند. در شرایط فعلی  و با وجود تحریم ها نیز صادرات این کالا همچنان ادامه دارد و از تقاضای آن کم نشده است.

قطعاً ثبت شرکت امکان انجام صادرات چای و وادات دستگاه های لازم جهت تسهیل تولید را برای شما فراهم می کند. همچنین شرکت های خارجی برای انجام مراودات قطعاً ترجیح می دهند با شرکتها وارد قرارداد شوند.

  • یکی دیگر از اهمیت های ثبت شرکت چای را می توان اخذ وام و تسهیلات بانکی دانست. قطعاً برای تولید و خریداری دستگاه های لازم جهت تولید نیاز به استفاده از وام و تسهیلات بانکی دارید. میزان وام اختصاص یافته به اشخاص حقیقی سقف مشخصی دارد در حالیکه میزان وام اختصاص یافته به شرکتها به شرط داشتن معدل حساب قابل قبول سقف ندارد.
  • با ثبت شرکت اعتبار کسب و کار شما افزایش می یابد. امکان صدور فاکتور رسمی برای شما فراهم می شود و می توانید به راحتی با شرکتها یا ارگان های خصوصی و دولتی وارد قرارداد شوید.
  • ثبت شرکت امکان قانونی شدن شراکت شما با شرکاء و همچنین تعیین حیطه وظایف هر یک از شرکاء را مشخص می نماید.

انواع قالب شرکت تولید چای

     ثبت شرکت در حوزه ی چای  عموماً در دو قالب :   1- سهامی خاص           2- بامسئولیت محدود انجام می پذیرد.

که در ادامه به توضیح هر یک از قالب ها خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت تولید چای(سهامی خاص)

برای ثبت شرکت در این قالب باید حداقل 5 عضو متشکل از 3 سهامدار و 2 بازرس معرفی نمایید که هر یک بالاتر از 18 سال سن داشته باشند. همچنین بازرسین با اعضای هیأت مدیره نباید نسبت درجه یک فامیلی داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت تولید چای (سهامی خاص)

  • تصویر مدارک هویتی اعضاء اعم از شناسنامه و کارت ملی.
  • ارائه آدرس و کدپستی محل شرکت.
  • ارائه شماره موبایل بنام از هر یک از اعضاء.

ثبت شرکت تولید چای( با مسئولیت محدود)

    برای ثبت شرکت در این قالب باید حداقل 2 نفر عضو معرفی نمایید که هر یک بالای 18 سال سن داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت تولید چای(با مسئولیت محدود)

  • تصویر مدارک هویتی شرکاء اعم از شناسنامه و کارت ملی.
  • ارائه آدرس و کدپستی محل شرکت.
  • ارائه شماره موبایل بنام از هریک از شرکاء.

قصد ثبت شرکت تولید چای دارم در قالب سهامی خاص اقدام کنم یا با مسئولیت محدود؟

    پیشنهاد ویژه ی ثبت آرژانتین به شما همراهان گرامی ثبت شرکت در قالب سهامی خاص است. چون قطعاً یکی از اهداف شما از ثبت شرکت اخذ وام و تسهیلات بانکی است که میزان وامی که به شرکتهای سهامی خاص اختصاص داده می شود بیشتر از سایر انواع شرکتها است. همچنین اگر قصد واردات و صادرات دارید شرکت سهامی خاص اعتبار بیشتری در دنیا دارد و قطعاً انتخاب بهتری خواهد بود.

آیا ثبت شرکت تولید چای نیاز به اخذ مجوز دارد؟

     خیر. برای ثبت شرکت تولید چای نیاز به اخذ مجوز از ارگان خاصی ندارید . و بدون داشتن مجوز می توانید اقدام به ثبت شرکت نمایید. اما نکته حائز اهمیت این است که بعد از ثبت شرکت و قبل از شروع فعالیت باید اقدام به دریافت مجوز از ارگان های مربوطه نمایید.

مدت زمان ثبت شرکت تولید چای

     مدت زمان لازم جهت ثبت شرکت تولید چای بازه زمانی بین 15 الی 20 روز کاری است. وکلاء و کارشناسان ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی انواع خدمات مشاوره و ثبت شرکت در کمترین زمان ممکن به شما همراهان گرامی هستند.

هزینه ی ثبت شرکت تولید چای

     هزینه ی ثبت شرکت تولید چای در سال 1402 در ثبت آرژانتین برابر مبلغ 5/900/000 تومان می باشد که شامل خدماتی نظیر ثبت شرکت، تنظیم اساسنامه، حق الوکاله وکیل، پلمب دفاتر دارایی سال اول و روزنامه رسمی است.

آیا ثبت شرکت تولید چای نیاز به داشتن کارت پایان خدمت دارد؟

خیر. ثبت شرکت در هیچ حوزه فعالیتی نیازی به داشتن کارت پایان خدمت ندارد.

آیا ثبت شرکت تولید چای نیاز به داشتن مدرک تحصیلی دارد؟

خیر. ثبت شرکت تولید چای نیاز به داشتن مدرک تحصیلی ندارد.

جهت دریافت مشاوره ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، تغییرات شرکتها می توانید با شماره های 09100445331 و 028.33361121 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره ی رایگان کارشناسان ثبت آرژانتین بهره‌مند گردید.

«ما به حرفه ای ها فرصت ثبت می دهیم»

ارسال پاسخ