آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت زنبورداری

ثبت شرکت یکی از مواردی  است که  تمامی دارندگان شرکت باید آن را انجام دهند. مهمترین نکته در خصوص ثبت شرکت این است که به کسب و کار ما جنبه قانونی میدهد. در حوزه زنبورداری نیز همین طور است و اگر شما دارای شرکت زنبورداری هستید باید ثبت شرکت زنبور داری را انجام دهید تا بتوانید کار های قانونی از قبیل گرفتن وام و یا برخی موارد را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم تمامی جزئیات مربوط به ثبت شرکت زنبورداری را بررسی کنیم و موارد مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه کنیم.

ثبت شرکت زنبورداری

ثبت شرکت زنبورداری

زنبور ها یکی از حیوانات اصلی در طبیعت هستند و کاربردهای فراوانی دارند که از جمله آنها می توان به ساخت عسل از طریق زنبور ها اشاره کرد. زنبورداری در ایران یکی از مهمترین مشاغلی است که از طرف صنایع کشاورزی به آن توجهات زیادی می شود.

معمولاً زنبورداری علاوه بر اینکه شغلش خاصیت بسیار زیادی بر روی سلامتی فرد دارد همچنین می تواند در زمینه های دیگر از نظر مالی برای فرد سود داشته باشد. زنبورداری هیچ گونه آلودگی برای طبیعت ایجاد نمی کند به طوری که تا سال ها فرد می تواند در زمینه رشته زنبورداری فعال باشد.

مهمترین نکته در خصوص زنبورداری این است که اگر ما شرکت در این زمینه داریم باید آن را ثبت کنیم تا بتوانیم کارهای قانونی برای پیشرفت به کسب و کارمان را انجام دهیم.ثبت شرکت در حوزه زنبورداری به صورت شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود خواهد بود.

شرکت با سهامی خاص خواص به این صورت است که فقط افرادی در آن فعالیت دارند و کنترل شرکت زنبورداری را برعهده دارند در شرکت با مسئولیت محدود نیست تفاوت در تعداد نفرات افراد حاضر در شرکت می باشد.

معمولاً در در شرکتهای سهامی خاص سرمایه باید در نظر گرفته شود که به عنوان سرمایه اولیه شرکت خواهد بود و در هنگام ثبت شرکت زنبورداری باید این سرمایه پرداخت گردد و مدرکش به مرجع مورد نظر تحویل شود. در قسمت بعدی می خواهیم مدارک لازم برای ثبت شرکت زنبورداری را بررسی کنیم.

همچنین بخوانید: ثبت شرکت تجهیزات پزشکی

مدارک لازم برای ثبت شرکت زنبورداری 

مدارک لازم برای ثبت شرکت زنبورداری 

شرکت زنبورداری برای ثبت به صورت قانونی مثل سایر شرکت ها نیازمند مدارکی میباشد. به عنوان مثال فرد باید اقرارنامه تهیه کند و آن اقرار نامه توسط خودش و اعضای شرکت امضا شده باشد همچنین مجوزی بنابر نظر کارشناس در خصوص ثبت شرکتها توسط فرد دارنده شرکت زنبور عسل باید ارائه شود.

تمامی اعضای شرکت و خود فرد هیچگونه سابقه کیفری و داشته باشند، که این کار ممکن است فرد را با چالش‌های زیادی مواجه کند. داشتن تصویر شناسنامه و کارت ملی از تمامی افراد حاضر در شرکت نیز ضروری است. شرکت مورد نظر نیز باید حداقل دو نفر عضو و یا یک شریک داشته باشد در زمینه شرکت زنبورداری فعالیت های خاص را انجام دهند.

وجود سرمایه اولیه برای ثبت شرکت زنبورداری بسیار ضروری است. پرداخت سرمایه در مرجع ثبت شرکت ها باید به صورت نقدی انجام شود. این موارد مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود بود.

حال به ثبت شرکت سهامی خاص می پردازیم. جهت ثبت شرکت سهامی خاص گرفتن مجوز در رابطه با ثبت شرکت و فعالیت های مورد نظر شرکت ضروری است. وجود یک نامه و امضای آن نیز بسیار اهمیت دارد. داشتن گواهی عدم سوء پیشینه نیز بسیار مهم است. ارائه مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه نیز از ضروریات خودش برخوردار است.

در صورتی که تمامی مراحل ثبت شرکت زنبورداری توسط یک نینجا می شود ارائه یک وکالت نامه محضری وکیل نیز بسیار ضروری و با اهمیت است. داشتن یک مقدار سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص زنبورداری ضروری است.

وجود دو نفر بازرس نیز که باید جزو هیئت مدیره باشند و یا یک منشی در هنگام ثبت شرکت ضروری است. مقداری از سرمایه شرکت باید به صورت سپرده در بانک با نام شرکت ایجاد شود. با این حال ثبت شرکت زنبورداری به صورت سهامی خاص و یا مسئولیت محدود چندین روز طول می کشد.

 

همچنین بخوانید : ثبت شرکت چند ملیتی

هزینه ثبت  شرکت زنبورداری 

ثبت شرکت چین جزوه حوزه قانونی صورت میگیرد هزینه هایی نیز در بر میگیرد .این هزینه ها بیشتر بر مبنای روند های اداری صورت می گیرد . به عنوان مثال در خصوص ثبت شرکت زنبورداری شما باید هزینه هایی را متقبل شوید .

اولین هزینه این است که باید سرمایه شرکت به مقدار ۳۵ درصد به مراجع ثبت شرکت پرداخت شود . همچنین مراحل مربوط به آماده سازی مدارک نیز هزینه های خاص خودش را دارد . به عنوان مثال آماده سازی اقرار نامه و اساسنامه ایا برخی مواد در این خصوص هزینه هایی را می طلبد که شما باید پرداخت کنید و جدا از هزینه های مربوط به ثبت شرکت می باشد .

اگر کار شما از طریق یک وکیل با تجربه انجام می گیرد باید بگویم که می توانید در این امر موفقیت به دست آورید همچنین همچنین وکیل نیز هزینه‌های شما خواهد خواست باید هزینه های مربوط به وکیل را پرداخت کنید . ارائه یک وکالت نامه از سوی وکیل نیز هزینه هایی را برای شما می طلبد چون چاپ یک  وکالتنامه نیز هزینه دارد. تمامی هزینه ها نیز  از سوی شما پرداخت خواهد شد و  شما باید بدانید که  هزینه های مربوطه به راستی مناسب کار شما هستند.

اگر در زمینه ثبت شرکت با مشکل هزینه نیز مواجه هستید، باید بدانید که می توانید از اعضای شرکت کمک بگیرید . معمولاً در این زمینه می توانید از سرمایه اولیه شرکت نیز استفاده کنید ، که این خودش جزئی از مراحل مربوط به ثبت شرکت زنبورداری میباشد و شامل حال ثبت شرکت در سایر بخش ها نیز خواهد شد .

مهمترین عامل در زمینه ثبت شرکت این است که شما تمامی مراحل را رعایت کنید تا بتوانید به آن بخش هایی که می خواهید تسلط داشته باشید پس باید بدانید که مهمترین مورد در خصوص ثبت شرکت ایجاد یک سری بسترها برای پیشرفت برند شماست .

این نکته را هم باید متذکر شویم که ثبت شرکت می تواند برند شرکت شما را بسیار از نظر قانونی بهبود بخشد و محبوبیت زیادی را برای برند شما به دست آورد .

 

همچنین بخوانید: ثبت شرکت پیمانکاری برق

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا ثبت شرکت زنبورداری ضروری میباشد؟

زنبورداری نیز مثل سایر شرکت ها نیاز به ثبت به صورت قانونی دارد و اگر این کار انجام شود فرد دارنده شرکت زنبورداری می تواند به تمامی فعالیت هایش به صورت قانونی ادامه دهد و این مورد باعث پیشرفت برند شرکت و هم پیشرفت مالی و حقوقی فرد خواهد شد.

چه عواملی در ثبت شرکت زنبورداری دخیل هستند؟

عوامل زیادی در ثبت شرکت زنبورداری دخیل هستند، یکی از آن موارد این است که ثبت شرکت زنبورداری نیازمند یکسری مدارک است و اگر مدارک آماده شود شما می توانید به راحتی ثبت شرکت زنبورداری موردنظرتان را از نظر قانونی و حقوقی به انجام برسانید. همچنین باید بدانید که ثبت شرکت زنبورداری می تواند به شما کمک کند تا تمامی مراحل را به صورت قانونی طی کنید.

کلام آخر

در این مقاله ما ثبت شرکت و بررسی کردیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم مهمترین عامل در حوزه ثبت شرکت زنبورداری این است که شما باید تمامی مدارک را به صورت آماده به مراجع مرتبط ارائه دهید تا روندهای قانون جهت ثبت شرکت زنبورداری انجام شود. همچنین اگر شما از طریق یک وکیل کارت انجام میدهید باید یک وکالت نامه از سوی مراجع مرتبط ارائه دهید تا کارهای تان با سرعت انجام گیرد .

 

ارسال پاسخ