آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت حفاری

در این مقاله قصد داریم به توضیح حوزه فعالیت حفاری، ثبت شرکت حفاری،  اهمیت ثبت شرکت حفاری، انواع قالب های شرکت در این حوزه، مدت زمان ثبت شرکت حفاری و مدارک مورد نیاز آن صحبت کنیم. لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

 

حوزه فعالیت حفاری

   کندن و حفر زمین را برای رسیدن به اهداف مختلف، حفاری می گویند. دلایل حفاری می تواند متفاوت باشد. حفاری می تواند به دلیل:

رسیدن به نفت یا گاز یا پترولیوم یا آب و … انجام پذیرد.

  • عملیات های حفاری عموماً عملیات هایی سریع و مستلزم استفاده از نیروهای متخصص است. چون عموماً این عملیات ها دارای خطرهای فروانی هستند. دلیل سریع بودن اقدامات حفاری را می توان گزاف بودن هزینه های استفاده از دکل حفاری دانست. حوزه فعالیت حفاری مستلزم استفاده از متخصصین بسیاری در شاخه های مختلف می باشد برای مثال برای تعیین محل دقیق حفاری نفت باید مهندسین زمین شناس نیز در محل حضور داشته باشند.

ثبت شرکت حفاری

منظور از ثبت شرکت اجتماع 2 نفر یا بیشتر به منظور دستیابی به مقاصد و سودهای مالی است. سود حاصل از این فعالیت بین شرکاء تقسیم می گردد.

اهمیت ثبت شرکت حفاری

با توجه به اینکه حوزه فعالیت حفاری عموماً برای فعالیت هایی که دولت یا بخش دولتی قصد انجام آن را دارند انجام می شود و انتخاب پیمانکاران  در این راستا، از طریق برگزاری مناقصه انجام می پذیرد. قطعاً برای ورود به شغل حفاری باید ابتدا اقدام به ثبت شرکت نمایید. چون عموماً فقط شرکت ها اجازه ی حضور در این مناقصه ها را دارند و همچنین بخش های دولتی برای برون سپاری خدمات مورد نیاز خود قطعاً فاکتور رسمی از شما تقاضا میکنند که برای صدور آن باید شرکت ثبت شده داشته باشید.

ثبت شرکت حفاری( سهامی خاص)

برای ثبت شرکت حفاری در قالب سهامی خاص باید حداقل 5 عضو متشکل از 3 سهامدار و 2 بازرس معرفی نمایید. هر 5 نفر باید بالای 18 سال سن داشته باشند و نکته حائز اهمیت این است که بازرسین با اعضای هیأت مدیره نباید نسبت درجه یک فامیلی داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت حفاری( سهامی خاص)

  • تصویر مدارک هویتی اعضاء اعم از شناسنامه و کارت ملی.
  • اعلام شماره موبایل بنام از هر یک از اعضاء.
  • ارائه ی آدرس و کد پستی محل شرکت.

ثبت شرت حفاری(بامسئولیت محدود)

برای ثبت شرکت با در این حوزه و در قالب با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر شریک معرفی نمایید. هر دو نفر باید بالای 18 سال سن داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت حفاری( با مسئولیت محدود)

  • تصویر مدارک هویتی شرکاء( اعم از شناسنامه و کارت ملی)
  • اعلام شماره موبایل بنام از هر یک از شرکاء.
  • اعلام آدرس و کدپستی محل شرکت.

پیشنهاد ویژه

چنانچه قصد فعالیت در حوزه ی حفاری دارید پیشنهاد ویژه ثبت آرژانتین به شما همراهان گرامی ثبت شرکت در قالب سهامی خاص است. چون در راستای فعالیت، شما نیاز به شرکت در مناقصات دارید  و شرکتهای سهامی خاص شانس بالاتری برای پیروزی در این مناقصات دارند.

همچنین با توجه به گران بودن ادوات حفاری ممکن است قصد استفاده از وام های بانکی داشته باشید که در صورتی که شرکت شما در قالب سهامی خاص باشد میزان وام بیشتری به شما اختصاص می یابد.

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت حفاری چه مدت است؟

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت حفاری بازه ی زمانی بین 15 الی 20 روز کاری می باشد. کارشناسان ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی انواع خدمات مشاوره ثبت شرکت به شما همراهان گرامی می باشد.

هزینه ثبت شرکت حفاری چقدر است؟

هزینه ی ثبت شرکت حفاری در سال 1402 در مجموعه ی ثبت آرژانتین صفر تا صد که شامل ثبت شرکت، تنظیم اساسنامه، حق الوکاله وکیل، پلمب دفاتر دارایی سال اول است برابر 000/900/5 تومان می باشد.

آیا ثبت شرکت حفاری مستلزم اخذ مجوز می باشد؟

چنانچه قصد حفاری در کلیه ی حوزه ها به جزء نفت و گاز داشته باشید، نیازی به اخذ مجوز از ارگان خاصی ندارید. اما چنانچه قصد ثبت شرکت حفاری، که حفاری نفت و گاز را نیز شامل می شود داشته باشید باید ابتدا از وزارت نفت مجوز دریافت و سپس اقدام به ثبت شرکت نمایید.

آیا برای ثبت شرکت حفاری باید کارت پایان خدمت ارائه نماییم؟

خیر. برای ثبت شرکت نیازی به ارائه ی کارت پایان خدمت وجود ندارد.

شرایط انتخاب نام شرکت حفاری چیست؟

نام شرکت باید حداقل سه سیلاب باشد. شما باید حداقل 5 نام به ترتیب اولویت برای اداره ی ثبت شرکتها ارسال نمایید. و هر اسمی در صورت نداشتن تشابه با ثبت آن موافقت به عمل می آید. برای مثال گروه حفاری کیانمهر خزر، تیم البرز حفر خلیج فارس و ….

کارشناسان ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی انواع خدمات ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، تغییرات شرکتها به شما همراهان گرامی هستند. برای دریافت مشاوره با شماره های 09102913092 و 33361121-028 تماس حاصل فرمایید.

«ما به حرفه ای ها فرصت ثبت می دهیم»

 

ارسال پاسخ