آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت خدمات کشاورزی

در این مقاله قصد داریم به توضیح ثبت شرکت خدمات کشاورزی، بهترین قالب شرکت در این حوزه، مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت خدمات کشاورزی و هزینه ی آن صحبت کنیم. لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

 

شرکت خدمات کشاورزی  

    این نوع شرکتها فعالیت های مرتبط با تولید و پرورش انواع گیاهان، بسته بندی و فروش و توزیع آنها و همچنین تولید و توزیع محصولات و سموم و ضد آفات می پردازند. از دیگر فعالیت های این نوع شرکتها می توان به نگهداری  و فروش نهال و بذر و ریشه اشاره نمود.

همچنین این نوع شرکتها فعالیت هایی نظیر بررسی دوره ای گیاهان، تجویز انواع کود و سم برای زمین های کشاورزی و گیاهان و ارائه ی پیشنهاد جهت بالابردن بهره وری زمین های کشاورزی را نیز ارائه می دهند.

اهمیت ثبت شرکت خدمات کشاورزی

     قطعاً این سوال برای شما نیز پیش می آید که چرا باید برای خدمات کشاورزی اقدام به ثبت شرکت نماییم در ادامه به ذکر دلایل خواهیم پرداخت.

  • کشور ایران به دلیل داشتن زیر ساخت های فراوان برای کشاورزی نظیر خاک حاصل خیز، هوای معتدل، منابع آبی، یکی از بهترین کشورها برای این فعالیت است. بنابراین سالانه افراد زیادی به این کار روی می آورند.
  • قطعاً حین فعالیت در حوزه ی کشاورزی نیازمند استفاده از وام و تسهیلات بانکی به منظور خرید انواع ادوات و گسترش کار خواهید بود که همانمطور که مستحضرید میزان وام اختصاص یافته به شخصیت های حقوقی بسیار بالاتر از شخصیت های حقیقی است. همچنین نمی توان از نگاه ویژه ی دولت به حمایت از این بخش نیز چشم پوشی نمود.
  • با ثبت شرکت امکان قانونی شدن شراکت شما و تعیین حیطه وظایف هر یک از شرکاء فراهم می شود.
  • ثبت شرکت به فعالیت شما اعتبار بخشیده و با ثبت سابقه ی فعالیت شما اعتمادسازی بیشتر مشتریان را به همراه دارد.
  • با توجه به اینکه عموماً بسیاری از استفاده کنندگان از خدمات کشاورزی را بخش دولتی مثل شهرداری ها تشکیل می دهند، باید بدانیم ارگان های دولتی تنها با شرکتها وارد قرارداد می شوند در صورت برگزاری مزایده یا مناقصه قطعاً شرکتها شانس بالاتری برای پیروزی خواهند داشت.
  • امروزه صادرات محصولات کشاورزی و واردات ادوات و انواع کودها و سم ها بسیار رواج یافته که چنانچه قصد ورود به این حیطه را دارید قطعاً بهترین انتخاب ثبت شرکت خواهد بود چون انجام فرآیند واردات و صادرات برای شرکتها بسیار تسهیل شده تر از اشخاص حقیقی است.

انواع قالب شرکت برای ثبت شرکت خدمات کشاورزی

     1.سهامی خاص                         2. با مسئولیت محدود

ثبت شرکت خدمات کشاورزی(سهامی خاص)

      برای ثبت شرکت در حوزه ی خدمات کشاورزی در قالب سهامی خاص باید حداقل 5 نفر معرفی نمایید که متشکل از 3 سهامدار و 2 بازرس می باشد. هر 5 نفر باید بالای 18 سال سن داشته باشند و بازرسین نباید نسبت درجه یک فامیلی با هیچ یک از اعضای هیات مدیره داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت خدمات کشاورزی(سهامی خاص)

  • تصویر مدارک هویتی اعضاء اعم از شناسنامه و کارت ملی.
  • اعلام شماره موبایل بنام از هریک از اعضاء.
  • اعلام آدرس و کدپستی محل شرکت.

ثبت شرکت خدمات کشاورزی (با مسئولیت محدود)

برای ثبت شرکت خدمات کشاورزی در قالب با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر شریک معرفی نمایید که هر یک بالای 18 سال سن داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت خدمات کشاورزی( با مسئولیت محدود)

  • تصویر مدارک هویتی شرکاء اعم از شناسنامه و کارت ملی.
  • اعلام شماره موبایل بنام از هریک از شرکاء.
  • اعلام آدرس و کدپستی محل شرکت.

قصد ثبت شرکت خدمات کشاورزی دارم در قالب سهامی خاص اقدام کنم یا با مسئولیت محدود؟

    پیشنهاد وکلاء ثبت آرژانتین  به شما همراهان گرامی ثبت شرکت در قالب سهامی خاص است چون این نوع شرکت میزان وام و تسهیلات بیشتری می تواند دریافت نماید. همچنین در حوزه ی داخلی و بین المللی دارای اعتبار بیشتری نسبت به شرکت با مسئولیت محدود است. شانس پیروزی در مزایده ها و مناقصات برای شرکتهای سهامی خاص بالاتر از سایر شرکتها است.

مدت زمان ثبت شرکت خدمات کشاورزی

    کارشناسان و وکلاء ثبت آرژانتین در کمترین زمان و بصورت تخصصی اقدام به ثبت شرکت شما می نمایند. بازه ی زمانی بین 15 الی 20 روز کاری زمان میبرد تا شرکت شما به ثبت برسد.

هزینه ی ثبت شرکت خدمات کشاورزی

    این هزینه سالانه متفاوت است ولی در سال 1402 هزینه ی ثبت شرکت در مجموعه ی ثبت آرژانتین برابر 000/900/5 تومان بوده که شامل صفر تا صد ثبت شرکت، تنظیم اساسنامه، حق الوکاله وکیل، روزنامه رسمی و پلمب دفاتر می باشد.

آیا ثبت شرکت خدمات کشاورزی نیاز به اخذ مجوز دارد؟

  خیر  ثبت شرکت خدمات کشاورزی نیاز به اخذ مجوز از ارگان خاصی ندارد. اما در ادامه ی فعالیت برای مثال برای انجام واردات و صادرات باید اقدام به دریافت مجوز از جهاد کشاورزی نمایید.

در ثبت شرکت خدمات کشاورزی به چه موضوعاتی اشاره می شود؟

  • تولید محصولات کشاورزی شامل باغی و زراعی.
  • تکثیر انواع گیاهان باغی، دارویی و زیستی.
  • تولید و واردات و صادرات انواع بذر، قلمه، ریشه، میوه، نهال و …
  • ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای در طراحی و نصب و راه اندازی انواع گلخانه ها و ….
  • طراحی و اجرای سیستم های نوین آبیاری.
  • طراحی و اجرای فضای سبز.

این موارد تنها موارد مختصری از حوزه ی فعالیت شرکتهای خدمات کشاورزی می باشد. چنانچه متقاضی ثبت این نوع شرکت هستید می توانید با استفاده از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما از خدمات ما بهره مند گردید.

کارشناسان و وکلاء ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی انواع خدمات ثبت شرکت، ثبت برند، تغییرات شرکتها، اخذ کارت بازرگانی به شما همراهان گرامی هستند. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های 33361121-028 و 09102913092 تماس حاصل فرمایید.

 

«ما به حرفه ای ها فرصت ثبت می دهیم»

ارسال پاسخ