آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت فوری

ثبت شرکت فوری با توجه شرایط موجود و قوانین حاکم بر پروسه ثبت شرکت در کشور ما امری تقریبا محال و غیر ممکن است. همچنین شعارهایی که شما در این زمینه مشاهده می فرمایید! دروغ محض و تبلیغات دروغین است که به منظور جذب مشتری از جانب برخی از موسسات ثبتی صورت می گیرد. لطفا تا انتهای مطالب به همراه ما باشید تا در این رابطه بیشتر با هم صحبت کنیم.

 

ثبت شرکت فوری -ثبت آرژانتین

ثبت شرکت چیست؟

برای تعریف ثبت شرکت، لازم است که شما ابتدا با تعریف خود شرکت آشنا شوید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم قبل از آن که در رابطه با ثبت شرکت صحبت کنیم، ابتدا مفهوم شرکت را شرح دهیم.

شرکت به معنی تجمع چند شخص اعم از شخص حقیقی یا حقوقی در گرد هم است که به منظور انجام اقدامی خاص نظیر امور تجاری، فرهنگی، هنری و غیره صورت می گیرد. معمولا رایج ترین حالت تشکیل شرکت، شرکت تجاری است که اشخاص به منظور کسب سود و منفعت از انجام فرآیندهای اقتصادی آن را تشکیل می دهند.

اما در رابطه با ثبت شرکت باید بگویم که ثبت شرکت شامل یک قرارداد تجاری، یا غیر تجاری است که در چهارچوب معینی، مطابق با قوانین حاکم بر ثبت شرکت ها در کشور بسته شده و سپس در مرجع صالح به ثبت می رسد. مطابق با آن چیزی که از قوانین کشور برداشت می شود، هر شرکتی که پس از تشکیل به ثبت نرسد هرگز مورد حمایت قانون قرار نخواهد گرفت. به این ترتیب باید گفت که ثبت شرکت به فعالیت های مجموعه وجه قانونی می بخشد و لازم است که صورت بگیرد. حتی در برخی موارد عدم ثبت شرکت در دفتر ثبت شرکت ها ممکن است با پیامدهای نظیر جلوگیری قانون از فعالیت آن به همراه باشد.

ثبت شرکت دارای یک سری فرایند ادارای و ثبتی است که انجام هر کدام از مراحل آن نیاز به صرف زمان دارد. بنابراین  ثبت شرکت فوری به یک باره امکانپذیر نیست

همچنین مراحل ثبت شرکت باید به صورت پلکانی طی شوند. به عبارت دیگر مراحلی که شما برای ثبت شرکت پشت سر می گذارد به نوعی مکمل یکدیگر بوده و دارای روندی مرحله ای است که باید به صورت مرحله به مرحله پیش برود. گذشته از آثار قانونی و رسمیت پیدا کردن شرکت، ثبت آن با مزیت های دیگری  نیز به همراه است به همین دلیل اشخاص اغلب تلاش می کنند فعالیت خود را در غالب شرکت به ثبت رسیده انجام دهند.

به عنوان مثال با ثبت شرکت، شما موفق به دریافت کد کارگاهی می شوید که حداقل مزیت اخذ کد کارگاهی این است که شما و کل مجموعه، این فرصت را پیدا می کنید که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی دربیاید. همچنین ثبت شرکت اعتبار مجموعه شما را در بین دیگر مجموعه ها بالاتر برده و دیگران را ترغیب به مراودات با شما می کند. بنابراین این امر مسیر رشد و شکوفایی را هموارتر کرده و شما را زودتر از آن چیزی که می خواهید به اهداف مورد نظرتان می رساند.

ثبت شرکت حتی به شما این فرصت را می دهد که در صحنه های بین المللی نیز حضور یافته و به موفقیت های زیادی دست یابید. امکان شرکت در مناقصات و مزایده های دولتی نیز مزیتی است که با ثبت شرکت می تواند شامل حال شما شود. زیر طبق قانون فقط شرکت هایی می توانند در مزایده و مناقصه دولتی شرکت کنند که اسم آن ها در دفتر ثبت شرکت موجود باشد.

البته نباید  فراموش کرد که ثبت شرکت و دستیابی به همه مزیت ها و فواید نام برده فقط در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که ثبت شرکت به شکل درست پیش رفته و جنبه قانونی پیدا کرده باشد.

آیا ثبت شرکت فوری امکان پذیر است؟

آیا ثبت شرکت فوری امکان پذیر است؟

ثبت شرکت فوری، تقریبا امری نشدنی است. همانطور که در مبحث قبلی نیز شرح دادیم، ثبت شرکت دارای مراحلی است که باید تمام آن ها بی کم و کاست طی شوند، تا ثبت صورت بگیرد. بنابراین چنین تصوری که ثبت شرکت به یک باره و در عرض یک روز صورت می گیرد فقط یک دروغ محض و تبلیغاتی است.

البته ناگفته نماند که امروزه پیشرفت تکنولوژی و حذف یک سری قانون های دست و‌ پاگیر، روند ثبت شرکت را نسبت به قبل بسیار راحت تر کرده و به آن سرعت بخشیده است.

مثلاً در گذشته برای ثبت شرکت لازم بود که شما حتما به صورت حضوری به سازمان ثبت شرکت های مستقر در استان خود مراجعه کنید. اما امروزه این فرایند به صورت الکترونیکی شده و دیگر نیاز به صرف کلی وقت و زمان برای انجام این مرحله از ثبت شرکت نیست. بلکه شما می توانید، این مرحله از ثبت شرکت را از طریق مراجعه به سایت سامان ثبت شرکت ها طی کنید. متاسفانه امروزه برخی از موسسات و شرکت های ثبتی، صرفا به منظور جلب نظر افراد، اقدام به انتشار یک سری شعارهای تبلیغاتی و دروغین، نظیر ثبت شرکت فوری می کنند. در صورتی که با توجه به پیچیدگی های ثبت شرکت و روند تخصصی آن این امر تقریبا امری محال و غیر ممکن بوده و هیچ شرکت قانونی و معتبر در یک روزه و به صورت فوری به ثبت نمی رسد.

هر چند شما دوست دارید که خیلی زودتر به فعالیت های مجموعه ای که تشکیل داده اید وجهه قانونی ببخشید و به صورت رسمی در کنار دیگر شرکت ها به فعالیت بپردازید. اما باید این باور و واقعیت را بپذیرید که ثبت شرکت نیاز به صرف زمان و اندکی حوصله دارد. زیرا باید تمام مراحل آن به شکل صحیح و درست پیش برود تا شما بتوانید نام شرکت خود را در دفتر ثبت شرکت ها به ثبت برسانید.

قانون ۱۹۵ تجارت به صورت اختصاصی به این مقوله پرداخته و اذعان دارد که تمامی شرکت هایی که به فعالیت تجاری مشغول بوده و در قانون تجارت نیز پیش بینی شده اند الزاما باید در چهارچوب قوانین حاکم بر این امر به ثبت برسند. بنابراین هر شرکتی که ثبت مراحل پیش بینی شده در قانون را به شکل صحیح طی نکند، قادر به ثبت نیست.

ثبت یک شرکت در بهترین حالت چقدر طول میکشد؟

همانطور که متوجه شدید ثبت شرکت فوری امری بعید بوده و ثبت شرکت در غالب زمان صورت می گیرد. زیرا فرایند ثبت شرکت خود متشکل از چندین مرحله است که باید تمامی آن مراحل به نحو احسن طی شوند. به عنوان مثال مراحل تکمیل مدارک مورد نیاز، انتخاب نام شرکت، تکمیل و تنظیم مدارک و امضای مدارک مورد ثبت، ارسال مدارک به اداره ثبت، دریافت آگهی و غیره همه و همه از جمله اقداماتی هستند که برای به ثبت رساندن شرکت باید پروسه معمول اداری خود را طی کنند. البته ما منکر این امر نیستم که داشتن تجربه و تخصص در این زمینه به کارها سرعت می بخشد. به نحوی که به شما کمک می کند در بهترین حالت حدود حداقل یک هفته و حداکثر یک ماه متناسب با نوع شرکتی که تصمیم به ثبت آن گرفته‌ اید، مراحل ثبت قانونی شرکت را پشت سر بگذارید. اما هرگز ثبت شرکت فوری را نیز مورد تایید قرار نمی دهیم.

 

ثبت شرکت آنلاین و غیر حضوری توسط تیم ثبت آرژانتین

ثبت شرکت آنلاین و غیر حضوری توسط تیم ثبت آرژانتین

ثبت شرکت اعم از تجاری و مدنی، پروسه ای بسیار تخصصی بوده و مهمترین عامل در سرعت بخشید به این پروسه پیچیده و فنی وجود تخصص و دانش کافی در این زمینه است. همانطور که گفتیم ثبت شرکت فوری امری بعید و نشدنی است. اما سرعت بخشیدن به فرایند آن و پیشگیری از هدر رفت بیهوده زمان امری شدنی و ممکن است. خوشبختانه امروزه مجموعه های وجود دارند که دارای تبحر و تجربه بالایی در این زمینه بوده و به شما کمک می کنند این پروسه پیچیده و دشوار را به راحتی و در کمترین زمان ممکن پشت سر بگذارد. همچنین امکان دریافت خدمات و راهنمایی از تیم های مشاوره ای ثبتی به صورت آنلاین نیز ممکن بوده و شما به راحتی می توانید از طریق برقرار ارتباط آنلاین از خدمات ارزنده آن ها بهره مند شوید.

مجموعه ثبت آرژانتین نیز یکی از مجموعه های موفق و با تجربه در این زمین است که شما می توانید جهت ثبت و قانونی کردن شرکت و مجموعه خود از خدمات ارزنده آن برخوردار شوید. شما در هر کجای کشور که حضور داشته باشید خدمات مجموعه ثبت آرژانتین شامل حالتان خواهد شد. زیرا این مجموعه خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز عرضه می کند.

کلام آخر

با توجه به مباحث ارائه شده شما نیز پی به این واقعیت مهم بردید که ثبت شرکت فوری امری نشد بوده و ریشه در تبلیغات دروغین دارد. توصیه مهم ما به شما عزیزان این است که هرگز امور مهم خود را به دست مجموعه هایی که صرفا به فکر منافع خود بوده و برای رسیدن به آن دست به تبلیغات و شعارهای دروغین می زنند، نسپارید و به آن ها اعتماد نکنید. نکته دوم این است که ثبت شرکت امری حساس و تخصصی است که بدون دریافت مشاوره و راهنمایی کاری بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود. اگر شما بخواهید بدون دریافت کمک از اهل فن در این حوزه این اقدام مهم را انجام دهید باید وقت، انرژی و حتی هزینه زیادی صرف آن کنید.

سوالات متداول​

آیا ثبت شرکت فوری امکانپذیر است؟

خیر! با توجه به قوانین و شرایط حاکم بر ثبت شرکت امکان ثبت شرکت فوری به هیچ عنوان وجود ندارد.

ثبت شرکت به میزان زمان نیاز دارد؟

مدت زمان لازم برای ثبت شرکت معمولا بستکی به نوع شرکت و میزان مهارت شما دارد. اما اگر به واسطه یک تیم وارد و با تجربه ثبتی صورت بگیرد، حدود یک هفته الی یک ماه متناسب با نوع شرکت زمان نیاز دارد.

مهمترین فایده ثبت شرکت چیست؟

ثبت شرکت فواید زیادی دارد. اما مهمترین اثر آن بخشیدن جنبه رسمی و قانونی به فعالیت مجموعه است.

ارسال پاسخ