آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

آموزش ثبت برند

آموزش ثبت برند،مدارک و … آن در این مقاله گنجانده شده است.در صورتی که به دنبال ثبت برند خود هستید و به دنبال آموزش ثبت برند به صورت حرفه ای میگردید این مقاله مخصوص شماست با ما همراه باشید.

 

ثبت برند سبب رسمیت بخشی به محصولات و خدمات یک کسب و کار، متمایز شدن کالای یک کسب و کار از کالا های مشابه می شود و همچنین تاثیر مثبتی بر بازاریابی برند این کسب و کار ها دارد. در نتیجه ثبت برند یک معیار برای شناساندن یک کسب و کار در بازار های ملی و جهانی است. در نتیجه صاحبان کسب و کار ها می بایست برای شروع فعالیت های خود ابتدا فرآیند ثبت برند را انجام بدهند.

آموزش ثبت برند ها

قبل از انجام هر کاری باید بدانید که اولین مرحله ثبت برند ، گرفتن استعلام از برند مورد نظر میباشد. به این شکل که شما از برند مورد نظر خود استعلام میگیرید که آن برند به اسم شخص دیگری ثبت نشده باشد. برای استعلام گرفتن از برند مورد نظر خود با کارشناسان ما در ثبت آرژانتین تماس حاصل فرمایید.

 

آموزش ثبت برند

ثبت علامت تجاری طی چند مرحله انجام می‌گیرد، که تمامی این مراحل را به عنوان مراحل ثبت برند و نشان تجاری می‌شناسیم. این بخش از مقاله را با دقت مطالعه نموده تا به تمامی این مراحل تسلط کافی را پیدا کنید تا پس از مطالعه به یک متخصص امور ثبت برندی تبدیل شوید.

 

ساده ترین مراحل ثبت برند را در این قسمت در 9 مرحله برای شما شرح خواهیم داد، پس با دقت این 9 مرحله را مطالعه نموده و قدم به قدم با مقاله پیش بروید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

مرحله اول) در اولین مرحله ثبت علامت و نشان تجاری، وارد وبسایت اینترنتی مالکیت صنعتی شوید.

 

مرحله دوم) حالا به بخش ثبت علامت رفته و اظهارنامه ثبت برند را در وبسایت مالکیت صنعتی کامل کنید؛ حال برروی دکمه ثبت نام کلیک کنید. این 2 مرحله به طور تقریبی پیشنیاز مراحل ثبت برند بود و مراحل اصلی از این جا به بعد شروع میشود.

 

مرحله سوم) حال نوع اظهارنامه خود که اظهارنامه ثبت علامت تجاری می‌باشد را انتخاب کنید.

 

مرحله چهارم) مشخصات صاحب حقیقی یا حقوقی برند را وارد کنید. (مشخصات کامل شخصیت حقیقی یا حقوقی را به طور کامل باید وارد کنید یا اگر از وکیل استفاده می‌کنید، مشخصات وکیل را به طور کامل و دقیق وارد کنید.)

 

مرحله پنجم) مدارک مورد نیاز ثبت جهت طی نمودن مراحل ثبت برند را اسکن نموده و سپس در سایت بارگذاری کنید.

 

مرحله ششم) مدارک و اطلاعات مجددا روی صفحه ی نمایشگر نمایش داده می‌شود تا شما پس از بررسی، آن ها را تایید کنید.

 

مرحله هفتم) حال به درگاه پرداخت متصل می‌شوید تا هزینه ثبت برند تجاری را به صورت اینترنی پرداخت کنید. (در این قسمت توجه داشته باشید که آدرس صفحه ی پرداخت باید معتبر باشد و در غیر اینصورت ممکن است حساب شما مورد دزدی قرار گیرد)

 

مرحله هشتم) دریافت شناسه اظهارنامه و رمز ورود به سامانه از طریق تلفن (پس از به پایان رسیدن مراحل، سیستم نام کاربری، رمز عبور و کد رهگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ که باید در حفظ آن کوشا باشید.)

 

مرحله نهم) حال به سراغ امضا نمودن نسخه تایید شده ی برند می‌رویم که در اینجا باید یکی از نسخه ها را همراه با مدارکی که قبلا برابر با اصل شده، به همراه فیش از طریق مراجعه به اداره پست معتبر به آدرس مرکز مالکیت صنعتی ارسال کنید.

 

همچنین بخوانید : ثبت برند خارجی در ایران چگونه است؟

 

آموزش ثبت برند و شریط آن

 

شرایط ثبت برند

در ادامه برخی از شرایط ثبت برند را به عنوان نمونه بیان کرده ایم.

  • نامی معنا دار انتخاب کنید تا قابلیت ثبت داشته باشد.
  • برند هایی که بر خلاف عفت عمومی یا نظم جامعه باشند رد می شوند.
  • برند هایی که عبارت به کار رفته در آن ها به صورت کلی یا عمومی باشد رد می شوند.
  • در برند خود از علائم رسمی کشور مانند نشان جمهوری اسلامی ایران یا آرم هلال احمر و… استفاده نکنید.

هزینه ثبت کردن برند

هزینه های ثبت کردن برند به فاکتور های متعددی بستگی دارد که می تواند هزینه این فرآیند را تحت تاثیر قرار بدهد. این هزینه با توجه به میزان کالا ها و طبقات آن ها نیز بسیار متفاوت است. همچنین نوع شرکت و کاربرد برند برای برند های حقوقی یا حقیقی هم تاثیر به سزایی بر روی هزینه های ثبت برند دارند.

 

همچنین بخوانید : هزینه ثبت برند

 

مدارک ثبت برند

 

آموزش ثبت برند

 

 

سخن آخر

ثبت برند نقش مهمی را در رشد و ارتقاء سطح یک کسب و کار ایفا می کند. به همین منظور ما در این گفتار اطلاعاتی را درباره آموزش ثبت برند و شرایط آن ارائه دادیم تا برای انجام این مرحله مهم و رشد و ارتقاء خدمات و محصولات یک کسب و کار، اطلاعات بیشتری داشته باشید و به صورت موفق تری عمل کنید.

ارسال پاسخ