آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران یکی از اقدامات اولیه برای فروش آن به دیگران است . رمز موفقیت بسیاری از کالا های خارجی در بسته بندی آنهاست. برکسی پوشیده نیست که زعفران یکی از ارزشمندترین کالاهای ایران است که با رنگ و رایحه ای دل انگیز و مزه ای دلپذیر جهانیان را مجذوب خود میکند.

همچنین زعفران به دلیل خواص فراوان نظیر فرح زایی ، لطافت و زیبایی بخشی به پوست و چهره و دیگر خصوصیات جادویی خود جایگاه ویژه ای در سایر کشور های جهان دارد و این امر سبب شده که صادرات این کالا بخش قابل توجهی از صادرات ایران را به خود اختصاص دهد. در این قسمت در رابطه با ثبت شرکت بسته بندی زعفران بحث خواهیم کرد با ما همراه باشید.

ثبت شرکت بسته بندی زعفران

بسته بندی مواد غذایی ( زعفران )

بسته بندی مواد غذایی از دو جهت قابل توجه است . جنبه اول حفظ بهداشت مواد غذایی میباشد و جنبه دوم کارآمدی و زیبایی بسته بندی میباشد که منجر به افزایش فروش محصول میشود. هر چقدر بسته بندی محصولات کارآمدتر و جذاب تر باشد قطعا مورد توجه بیشتر مشتری واقع شده و احتمال خرید را بالاتر میبرد.

اهمیت ثبت شرکت بسته بندی زعفران

از آنجایی که کشور ما ایران بزرگترین تولید کننده و صادرکننده زعفران در دنیا محسوب می شود ، این صنعت مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است . هم چنین با توجه به این نکته که بسته بندی مواد غذایی اعم از زعفران مستلزم دریافت مجوز میباشد و برخی از این مجوزات فقط به شرکت ها یعنی شخصیت های حقوقی اعطا می شود اولین قدم برای ورود به این صنعت ثبت شرکت می باشد.

ثبت شرکت بسته بندی زعفران

ثبت شرکت بسته بندی زعفران را در هر دو قالب  1- سهامی خاص  2- با مسئولیت محدود  می توانید انجام دهید که در ادامه این مقاله بهترین قالب این نوع شرکت را توضیح خواهیم داد.

ثبت شرکت بسته بندی زعفران ( سهامی خاص )

برای ثبت این نوع شرکت باید 3 سهامدار و 2 بازرس معرفی نمایید. حداقل سرمایه ی ثبتی در این نوع شرکت 1/000/000 ریال میباشد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت بسته بندی زعفران ( سهامی خاص )

  • تصویر مدارک هویتی کلیه ی اعضاء
  • اعلام شماره موبایل بنام از هریک از اعضاء
  • اعلام آدرس و کد پستی محل شرکت

ثبت شرکت بسته بندی زعفران ( با مسئولیت محدود )

برای ثبت شرکت در این قالب باید حداقل 2 نفر شریک معرفی نمایید. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت نیز 1/000/000 ریال میباشد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت بسته بندی زعفران ( با مسئولیت محدود )

  • تصویر مدارک هویتی شرکا
  • اعلام شماره موبایل بنام از هریک از شرکا
  • اعلام آدرس و کد پستی محل شرکت

برای ثبت شرکت در حوزه ی بسته بندی زعفران باید به نکات زیر توجه نمایید :
1- اگر صرفا قصد بسته بندی زعفران دارید ، فرقی بین شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص وجود ندارد و می توانید هر یک از قالب های عنوان شده را انتخاب نمایید. اما اگر در کنار بسته بندی زعفران قصد صادرات آن را دارید پیشنهاد ویژه ی کارشناسان ثبت آرژانتین به شما عزیزان ثبت شرکت در قالب سهامی خاص میباشد. چون در این نوع شرکت فرآیند اخذ کارت بازرگانی و صادرات و واردات تسهیل شده تر می باشد. هم چنین شرکت های سهامی خاص در خارج از کشور اعتبار بیشتری دارند.

2- حداقل سرمایه ی ثبتی برای هر دو قالب ذکر شده 1/000/000 ریال میباشد اما اگر قصد استفاده از وام و تسهیلات بانکی دارید بهتر است که مبلغ سرمایه ی ثبتی خود را بالاتر در نظر بگیرید.

مدت زمان ثبت شرکت بسته بندی زعفران 

برای ثبت شرکت بسته بندی زعفران در هریک از قالب های سهامی خاص یا با مسئولیت محدود بازه ی بین 15 الی 20 روز کاری را باید در نظر بگیرید . کارشناسان و وکلاء ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی انواع خدمات ثبت شرکت – ثبت برند – اخذ کارت بازرگانی – تغییرات شرکتها به شما همراهان عزیز می باشند.

  • پس از ثبت شرکت در حوزه ی بسته بندی زعفران باید اقدام به اخذ مجوز فعالیت نمایید.

مجوزات شرکت بسته بندی زعفران

مجوزات شرکت بسته بندی زعفران

  • اخذ جواز تاسیس( از جهاد کشاورزی یا وزارت صنعت و معدن و تجارت).
  • دریافت پروانه بهره برداری (مرجع صادر کننده جواز تاسیس باید پروانه بهره برداری را صادر کند).
  • دریافت پروانه تاسیس و بهره برداری از سازمان غذا و دارو.
  • دریافت پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت.

نکته مهم: سه مجوز اول که نام برده شد را می توانید در صورت داشتن شرایط مورد نظر اخذ کنید اما مجوز چهارم که همان پروانه بهداشتی ساخت صادره از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت می باشد مستلزم داشتن برند یا همان نام تجاری ثبت شده می باشد.بعد از اخذ پروانه بهره برداری باید اقدام به ثبت برند نمایید و پس از آنکه برند شما به ثبت رسید تقاضای پروانه بهداشتی نمایید.

برند یا نام تجاری بسته بندی زعفران

برند یا نام تجاری، اسمی است که شما روی محصولات خود درج می کنید و سبب تمایز شما از سایر محصولات مشابه می گردد.مرجع ثبت برند اداره ی کل مالکیت های معنوی می باشد. هم چنین مهم ترین مدرک لازم جهت ثبت برند داشتن «مجوز فعالیت» می باشد. برای دریافت مشاوره در زمینه ی ثبت برند می توانید از مشاوره ی رایگان کارشناسان ثبت آرژانتین بهره مند شوید.

دلیل توجه بسیاری از سرمایه داران به بسته بندی و صادرات زعفران چیست؟

با توجه به اینکه بیش از 90% زعفران مصرفی دنیا در کشور ما تولید می شود پی بردن به این نکته که بسیاری از صاحبین سرمایه توجه خود را معطوف به بسته بندی  و صادرات این کالا نموده اند کاملاً ملموس خواهد بود. زعفران ایران به کشورهایی نظیر اسپانیا (بزرگترین مصرف کننده زعفران ایران)- فرانسه- آلمان- ایتالیا- سوئد- هلند- چین- امارات متحده عربی- کویت- ژاپن و … صادر می شود.

بسته بندی های متنوع زعفران

بسته بندی های متنوع زعفران

بسته بندی این کالا که از آن به عنوان طلای سرخ نیز یاد می شود هم از جهت وزنی هم ظاهری دارای گوناگونی بسیاری می باشد. در بسته بندی این کالا باید به این نکته که هدف این بسته بندی چیست توجه ویژه گردد. منظور از هدف بسته بندی، مصرف خانگی، خرید به عنوان سوغات ، صادرات یا … می باشد که با توجه به هدف بسته بندی، نوع آن متفاوت می باشد.

از انواع بسته بندی زعفران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

به صورت دوخت دستی- به صورت دوخت افقی- به صورت اسکین پک- بصورت شیرینگ پک یا وکیوم.

دلیل تقاضای بسیاری از کشورهای اروپایی به خرید و واردات زعفران ایران چیست؟

قطعاً این سوال برای شما نیز به وجود آمده که چرا کشورهای اروپایی تقاضای زیادی برای خرید زعفران ایران دارند ، مهم ترین دلیل آن خواص درمانی زعفران می باشد.

از جمله خواص این طلای سرخ : 1- کمک به گردش خون  2- تصفیه خون  3- درمان سرفه و سرما خوردگی 4- بهبود عملکرد سیستم گوارش و افزایش اشتها 5- درمان اختلالات کلیه، مثانه، کبد و … می باشد که دلیل تقاضای روز افزون کشورهای اروپایی به خرید این محصول است و قطعا محصولی که زمینه ی صادرات آن فراهم باشد سود قابل توجهی خواهد داشت.

برای دریافت هرگونه مشاوره در زمینه ی ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی و تغییرات شرکت ها می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه اول سایت به آن اشاره شده با کارشناسان و وکلاء ثبت آرژانتین ارتباط گیرید.

 

ما به حرفه ای ها فرصت ثبت می دهیم

ارسال پاسخ