آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

در این مقاله قصد داریم به توضیح حوزه فعالیت شرکت های دکوراسیون داخلی – مزایای ثبت این شرکتها – مدت زمان ثبت شرکت دکوراسیون داخلی و انتخاب بهترین قالب شرکت صحبت کنیم پس تا آخر با ما همراه باشید .

منظور از دکوراسیون داخلی چیست ؟

دکوراسین داخلی عبارت است از « هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ ها ، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه » . طبق این تعریف همه ی ما هنگامی که خانه ی خود را تزئین و درباره ی بهترین چیدمان مبلمان منزلمان فکر میکنیم نقش یک دکوراکتور داخلی را برعهده میگیریم .

با این حال دکوراسیون داخلی نیز مانند بسیاری از هنرها دارای سبک و ریزه کاری های متفاوتی است که بر اساس سلیقه ها و نیاز های  دوران و زیباشناختی در زمان های مختلفی دستخوش تغییر میشود . دکوراسیون داخلی حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی است . این رشته از یک طرف مانند علم معماری با ساختمان و اجزاء و عناصر تشکیل دهنده آن ارتباط دارد و از طرف دیگر همانند طراحی داخلی بر فضاهای داخلی تمرکز می کند .

در طراحی دکوراسیون داخلی به موارد متعددی نظیر : نقشه کشی داخلی – نور محیط – پوشش دیوارها – سقف و کف – مبلمان و سایر لوازم جانبی توجه می گردد .

اهمیت ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

اهمیت ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

امروزه با پیشرفت علم و با توجه به گوناگونی و تنوع بسیار در مصالح ساختمانی و لوازم خانگی نیاز به طراحی و دکوراسیون داخلی برای داشتن منزل – دفتر کار – مغازه و … که بیشترین کارایی و زیباترین طراحی را داشته باشد بیشتر از گذشته احساس می گردد .

از جمله اهمیت فعالیت شرکت های دکوراسیون داخلی را می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • افزایش حداکثری استفاده مطلوب از کلیه ی فضاها .
  • تناسب بخشیدن مورد نظر با سبک زندگی ساکنین آن فضا .
  • افزودن فاکتور های زیبایی شناسی با کیفیت بالا به فضای زندگی .
  • صرفه جویی از هزینه ها .
  • دستیابی به اهداف ایمنی فضای مورد نظر .
  • تسهیل دستیابی به فضاهای کاربردی و مورد استفاده .
  • افزایش قیمت و ارزش خانه با یک طراحی داخلی جذاب و سطح بالا .
  • اهمیت طراحی داخلی برای افزایش آرامش و سلامت روان افراد .
  • تأثیر و اهمیت رنگ های مورد استفاده برای افزایش سلامتی و نشاط .
  • تبدیل کردن فضای زندگی به یک محیط امن و پر از آرامش .

حال با توجه به بررسی و اشراف به حوزه فعالیت و اهمیت شرکت های دکوراسیون داخلی به نحوه ی ثبت این شرکت ها خواهیم پرداخت .

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی

برای ثبت شرکت در این حوزه می توانید در هر دو قالب 1- سهامی خاص 2- با مسئولیت محدود اقدام نمایید که انتخاب بین این 2 نوع قالب بستگی به شرایط و اهداف شما از ثبت شرکت خواهد داشت .

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی ( سهامی خاص )

برای ثبت شرکت در این قالب باید حداقل 5 نفر عضو معرفی نمایید که متشکل از 3 سهامدار و 2 بازرس می باشد . حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت 1/000/000 ریال می باشد .

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت دکوراسیون داخلی ( سهامی خاص )

  • تصویر مدارک هویتی همه اعضاء ( اعم از شناسنامه و کارت ملی )
  • اعلام شماره موبایل بنام از هریک از اعضاء
  • اعلام آدرس و کدپستی محل شرکت

ثبت شرکت دکوراسیون داخلی ( با مسئولیت محدود )

برای ثبت شرکت با موضوع دکوراسیون داخلی در قالب با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر شریک معرفی نمایید . حداقل سرمایه ی ثبتی در این نوع شرکت 1/000/000 ریال می باشد .

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت دکوراسیون داخلی ( با مسئولیت محدود )

  • تصویر مدارک هویتی اعضاء ( اعم از شناسنامه و کارت ملی )
  • اعلام شماره موبایل بنام از هریک از اعضاء
  • اعلام آدرس و کدپستی محل شرکت

در حوزه ی دکوراسیون داخلی شرکت سهامی خاص ثبت کنیم یا با مسئولیت محدود ؟

در این حوزه هر دو قالب سهامی خاص یا با مسئولیت محدود را می توانید ثبت کنید اما چنانچه قصد شرکت در مزایده ها و مناقصات دولتی و خصوصی و همچنین استفاده از وام و تسهیلات بانکی دارید شرکت سهامی خاص انتخاب بهتری خواهد بود .

مدت زمان ثبت شرکت دکوراسیون داخلی چقدر است ؟

مدت زمان ثبت شرکت در هریک از قالب های سهامی خاص یا با مسئولیت محدود بازه ی زمانی بین 15 الی 20 روز کاری خواهد بود . کارشناسان و وکلاء ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی خدمات ثبت شرکت – ثبت برند – اخذ کارت بازرگانی و تغییرات شرکتها در سریعترین زمان ممکن به شما همراهان گرامی می باشند .

آیا ثبت شرکت دکوراسیون داخلی نیاز به مجوز دارد ؟

خیر . ثبت شرکت در حوزه ی دکوراسیون داخلی نیاز به اخذ مجوز از ارگان خاصی ندارد و بدون داشتن مجوز می توانید اقدام به ثبت شرکت در این حوزه نمایید.

چرا باید برای حوزه ی فعالیت دکوراسیون داخلی اقدام به ثبت شرکت کنیم ؟

با توجه به اهمیت حوزه ی دکوراسیون داخلی و توجه فراوان به آن چنانچه در این حوزه  فعالیت دارید حتما اقدام به ثبت شرکت نمایید زیرا :

  • بسیاری از پروژه های وسیع و انبوه سازی پیمانکاران مورد نظر خود را از طریق مزایده و مناقصه انتخاب می کنند که شرکت ها شانس بیشتری برای پیروزی در این مزایده و مناقصه ها دارند نسبت به اشخاص حقیقی .
  • میزان وام و تسهیلاتی که به اشخاص حقوقی ( شرکتها ) اختصاص میابد بیشتر از اشخاص حقیقی است .
  • با ثبت شرکت سابقه ی فعالیت شما به ثبت می رسد و افراد راحت تر به شما اعتماد می کنند .
  • در صورتی که در کسب و کار خود شریک داشته باشید با ثبت شرکت ، این شراکت جنبه ی قانونی به خود می گیرد و احتمال سوء استفاده های احتمالی از بین خواهد رفت .
  • با ثبت شرکت ، اموال شخصی خود را بیمه می کنید ، به این معنی که با ثبت شرکت و به وجود آوردن یک شخصیت مستقل از خود در صورت ورشکستگی یا به وجود آمدن دیون اموال شرکت متضامن پرداخت دیون می باشد و اموال شخصی شما مصون می ماند .

در صورت نیاز به دریافت مشاوره ثبت شرکت – ثبت برند – اخذ کارت بازرگانی و تغییرات شرکتها می توانید با شماره های 09100445331 و 33361121-028 تماس حاصل فرمایید .

 

« ما به حرفه ای ها فرصت ثبت می دهیم »

 

ارسال پاسخ