آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت آسانسور

در ساختمان هایی که مسیر قائم حرکت ( ارتفاع ) از کف ورودی اصلی بیشتر از 7 متر باشد ( معمولا بالای 2 طبقه ) نصب آسانسور برای آنجا الزامی است . منظور از طول مسیر ، کف اولین طبقه تا کف آخرین طبقه است . در چنین ساختمان هایی نصب حداقل یک آسانسور الزامی است . در این قسمت در رابطه با ثبت شرکت آسانسور صحبت کرده ایم و نکات مفید و مهمی برایتان مهیا شده است. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

اهمیت ثبت شرکت آسانسور

با توجه به زندگی شهر نشینی و افزایش قیمت اراضی شهری که موجب افزایش تعداد طبقات ساختمان ها گردیده نیاز روز افزون به نصب و بررسی دوره ای  آسانسور به وجود آمده . بطور کلی اگر بخواهیم به اهمیت ثبت اینگونه شرکت ها بپردازیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با توجه به مقررات ملی ساختمان برای ساختمان های بالای 2 طبقه نصب آسانسور الزامی میباشد.
  • داشتن آسانسور برای مجموعه های مسکونی – تجاری – اداری و … امروزه تبدیل به یک آپشن ضروری شده است .
  • با توجه به نیاز سرویس دوره ای هر آسانسور در ماه ، نیاز به وجود چنین شرکت هایی افزایش یافته است .

آسانسور چیست ؟

آسانسور یکی از تجهیزات حمل و نقل عمودی است که جابه جایی کالا یا انسان را در ساختمان ها انجام می دهد.
کلیه ی آسانسور ها در داشتن مواردی چون کابین – حرکت عمودی – توقف در سطوح مختلف باهم مشابه هستند . با وجود این ، به لحاظ اعمال نیروی محرکه با یکدیگر متفاوت هستند و به 5 دسته ی کلی هیدرولیک – کششی – مغناطیسی – وینچی و پنتوماتیک تقسیم می شوند .
با توجه به نیاز روز افزون به این صنعت ، تولید و فروش و خدمات این محصول در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است .

حوزه فعالیت شرکت های آسانسوری

حوزه فعالیت شرکت های آسانسوری

شرکت های آسانسوری در زمینه های طراحی و ساخت انواع آسانسور ، بالابر و پله برقی ، فروش و تهیه و توزیع کلیه ی قطعات مرتبط با آسانسور و بالا بر و پله برقی ، ساخت کابین و متعلقات ، واردات و صادرات قطعات آسانسور ، ارائه ی خدمات تعمیر و بازسازی و نگهداری انواع آسانسور – پله برقی و بالا بر ، شرکت در مزایده ها و مناقصات و … فعالیت دارند .

 

همچنین بخوانید : ثبت شرکت عمرانی چگونه است؟

 

ثبت شرکت آسانسور

برای ثبت شرکت در این حوزه می توانید در هر دو قالب 1- سهامی خاص 2- با مسئولیت محدود اقدام نمایید . انتخاب بین این دو قالب بستگی به شرایط متقاضی دارد .

ثبت شرکت آسانسور ( سهامی خاص )

برای ثبت شرکت با موضوع آسانسور در قالب سهامی خاص باید حداقل 5 عضو متشکل از 3 سهامدار و 2 بازرس معرفی نمایید. حداقل سرمایه ی ثبتی در این نوع شرکت 1/000/000 ریال می باشد .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت آسانسور ( سهامی خاص )

  • ارائه ی مدارک هویتی کلیه ی اعضاء ( شناسنامه و کارت ملی )
  • ارائه ی شماره موبایل بنام از هریک از اعضاء
  • ارائه ی آدرس و کدپستی محل شرکت

ثبت شرکت آسانسور ( با مسئولیت محدود )

برای ثبت شرکت با موضوع آسانسور و خدمات مربوط به آن در قالب با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر شریک معرفی نمایید. حداقل سرمایه ثبتی در این نوع شرکت 1/000/000 ریال می باشد .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت آسانسور ( با مسئولیت محدود ) 

  • ارائه ی مدارک هویتی اعضاء ( شناسنامه و کارت ملی )
  • ارائه ی شماره موبایل بنام از هریک از اعضاء
  • ارائه ی آدرس و کدپستی محل شرکت

مدت زمان ثبت شرکت آسانسور

مدت زمان لازم جهت ثبت شرکت با موضوع آسانسور و خدمات مربوط به آن بازه ی زمانی بین 15 الی 20 روز کاری می باشد . این مدت برای هر 2 قالب سهامی خاص یا با مسئولیت محدود یکسان می باشد. کارشناسان و وکلاء ثبت آرژانتین آماده ی ارائه ی انواع خدمات ثبت شرکت به شما همراهان گرامی هستند .

شرکت آسانسور را در قالب سهامی خاص ثبت کنیم یا با مسئولیت محدود ؟

در انتخاب نوع شرکت اولین نکته شرایط شما می باشد اما اگر قصد شرکت در مزایده و مناقصه دارید یا قصد صادرات و واردات و همچنین قصد استفاده از وام و تسهیلات بانکی دارید پیشنهاد ثبت آرژانتین به شما ، ثبت شرکت در قالب سهامی خاص می باشد چون شرکت سهامی خاص در مزایده و مناقصه های دولتی و خصوصی شانس بیشتری برای پیروزی دارد همچنین برای واردات و صادرات شرکتها ی سهامی خاص فرآیند تسهیل شده تری نسبت به سایر شرکت ها دارند . همچنین میزان وام و تسهیلات اختصاص یافته به شرکت های سهامی خاص عموماً بیشتر از شرکت های با مسئولیت محدود می باشد .

 

آیا ثبت شرکت آسانسور نیاز به دریافت مجوز دارد ؟

خیر. ثبت شرکت با موضوع آسانسور و خدمات مربوط به آن نیاز به اخذ مجوز از ارگان خاصی ندارد و بدون داشتن مجوز می توانید اقدام به ثبت شرکت نمایید.

نکته : با توجه به نکاتی که ذکر شد و همچنین حوزه فعالیت شرکت های آسانسوری چنانچه حوزه فعالیت شما نیز آسانسور و خدمات مربوط به آن می باشد برای انجام پروژه های بزرگ قطعا نیاز به شرکت در مزایده ها و مناقصات دولتی و خصوصی دارید ، در این شرایط شرکت ها ( شخصیت های حقوقی ) شانس بیشتری برای پیروزی دارند ، پس اگر هنوز فعالیت خود را حقوقی نکردید زودتر اقدام به ثبت شرکت نمایید تا از انجام پروژه های بزرگ باز نمانید .

هزینه ی ثبت شرکت آسانسور

هزینه ی ثبت شرکت آسانسور

هزینه ی ثبت شرکت در هریک از قالب های عنوان شده حدود 4 میلیون تومان می باشد که این هزینه ی انجام صفر تا صد کار بوده و مبلغ دیگری به آن اضافه نخواهد شد .

  • در صورت نیاز به مشاوره ی ثبت شرکت – ثبت برند – تغییرات شرکتها – اخذ کارت بازرگانی می توانید با شماره های 028-33361121 و 09102913092 تماس حاصل فرمایید.

 

« ما به حرفه ای ها فرصت ثبت می دهیم »

 

 

ارسال پاسخ