آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت شرکت خدماتی نظافتی

ثبت شرکت  یکی از مواردی است که  در تمامی کشورها انجام میشود. ثبت شرکت یک مورد مهمی برای شرکت ها می باشد و با انجام آن می توانند تمامی کارهایشان را از نظر قانونی به انجام برسانند.پ

مهمترین نکته در خصوص ثبت شرکت این است که باید شرایط مربوطه و مدارک لازم ارائه شود تا ثبت شرکت مربوطه به خوبی صورت گیرد. در صورتی که شما بخواهید ثبت شرکت مورد نظرتان را انجام دهید باید نسبت به نکاتی توجه کنید.

در این مقاله قصد داریم ثبت شرکت خدماتی  نظافتی  را بررسی کنیم و شرایط مربوط به ثبت این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم  پس تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

 

ثبت شرکت خدماتی نظافتی

ثبت شرکت خدماتی نظافتی 

شرکت های خدماتی نظافتی همانطور که از اسمشان پیداست؛ در زمینه    خدمات نظافتی فعالیت می کنند. مهمترین نکته در خصوص این شرکت ها این است که شما در هر زمینه ای که بخواهید می توانند به شما خدمات ارائه دهند.

البته برخی از شرکتهای خدماتی و نظافتی کارشان فقط منوط بر این دو نیست و زمینه های مربوط به آنها را نیز شامل می شود. به عنوان مثال افرادی که در شرکت های خدماتی نظافتی فعالیت می کنند می توانند خرید و فروش و عرضه کالاهای مجاز را انجام دهند و در زمینه نظافت منزل و برخی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی فعالیت داشته باشند.

همچنین میتوانند در زمینه باغبانی و خدماتی در حوزه فضای سبز است فعالیت کنند. این شرکتها همچنین می توانند در حوزه اسباب کشی منزل و برخی شرکت ها نیز فعالیت داشته باشند. همچنین شرکت های خدماتی نظافتی در زمینه مراسم عزا و عروسی و برخی جشن ها نیز خدمات ارائه می دهند. در حوزه نگهداری از کودکان و سالمندان نیز می توانیم از شرکت های خدماتی و نظافتی کمک بگیریم.

مهمترین نکته در خصوص شرکت‌های خدماتی نظافتی این است که حتی در زمینه امور خدماتی مثل شستشو و یا امور آشپزی و پخت و پز غذا نیز به ما خدمات ارائه می دهند. جهت ثبت شرکت خدماتی نظافتی باید به شما بگویم که این شرکتها بر مبنای یک سری مدارک و شرایط قابل ثبت هستند.

اگر دارنده شرکت خدماتی نظافتی هستید، و میخواهید شرکت خودتان را ثبت کنید باید چندین مرحله را بگذرانید تا اجازه ثبت شرکت خودتان را داشته باشید. در مراحل بعد ما این مراحل را ذکر می کنیم.

 

همچنین بخوانید: ثبت شرکت پیمانکاری برق

چرا باید ثبت شرکت خدمات نظافت را انجام دهیم؟ 

چرا باید ثبت شرکت خدمات نظافت را انجام دهیم؟ 

به طور کلی هر شرکتی که بخواهد به طور قانونی به فعالیت هایش ادامه دهد باید یکسری کارها را به انجام برساند. یکی از این کارها ثبت شرکت می باشد. اگر شما دارای شرکت خدماتی نظافتی هستید باید بدانید که نسبت به ثبت آن اقداماتی را باید انجام دهید.

ثبت شرکت خدماتی نظافتی به شما اجازه می دهد تا بتوانید فعالیت کنید و هر کاری که برای پیشرفت خودتان هست را انجام دهید. به طور کلی خدمات رسانی در ایران از یک حوزه خاصی پیروی می کنند. مهمترین نکته در این خصوص این است که شرکت های خدماتی نظافتی نیز باید از این حوزه پیروی کنند تا بتوانند به طور کاملا قانونی به فعالیت های شان ادامه دهند. به همین دلیل باید شما ثبت شرکت خودتان را که خدمات نظافت است را انجام دهید.

همچنین چون شرکت ها به صورت سهامی خاص سهامی عام میباشند این شرایط نیز برای شرکت های خدمات نظافتی پابرجا است.

جهت ثبت شرکت خدماتی نظافتی شما باید یک فرم صورتجلسه از موسسان شرکت مورد نظر داشته باشید که تمامی اعضا نیز آن را امضا کرده باشند . فرم درخواست ثبت شرکت نیز باید به صورت تکمیل شده باشد و توسط تمامی شرکا امضا شده باشد . همچنین شما باید یک اساسنامه تهیه کنید که تمامی صفحات مربوطه آن باید توسط شرکای مربوطه امضا شود .

شرکت شما چون یک برند دارد باید برای نام آن نیز تعدادی نام انتخاب کنید که شامل مدارک باشد به طوری که این مدارک را به اداره ثبت شرکت تحویل دهید که یک مرجع قانونی است و مطابق با فرهنگ اسلامی نیز باشد چون این شرکت در ایران باید به ثبت برسد . اسامی مربوطه نباید هنجار شکن باشند .

همچنین هزینه هایی را نیز باید پرداخت کنید ، این هزینه های مربوطه در خصوص انجام اقداماتی است که باید نسبت به ثبت شرکت خدماتی نظافتی به انجام برسانید . البته باید به شما بگویم که هزینه مورد نظر باید در مرجع قانونی مربوطه پرداخت شود . در قسمت بعدی قصد داریم تمامی مراحل و مدارک ثبت شرکت خدمات نظافتی را به شما بگوییم.

مدارک لازم برای ثبت شرکت خدمات نظافتی چیست؟

جهت ثبت هر شرکتی  مدارکی مورد نیاز است، به عنوان مثال اگر شما هر شرکتی داشته باشید باید نسبت به ثبت آن مدارک را آماده کنید تا روند قانونی ثبت شرکت شما به راحتی طی شود. شرکت خدمات نظافتی نیز از این قاعده مستثنا نیست دارای مدارک می باشد که در زیر آن ها را به شما ارائه می دهیم.

اگر بخواهید ثبت شرکت خدماتی نظافتی انجام دهید باید شرکت شما دارای سه عضو و بازرس باشد. همچنین باید یک مقدار سرمایه نیز داشته باشید تا به عنوان یک نرم کننده مالی در هنگام ثبت شرکت ارائه دهید. همچنین به صورت نقدی باید حدود  ۴۰ درصد از سرمایه شرکت را در هنگام ثبت شرکت پرداخت کنید.

همچنین باید شما دو برگ از اساسنامه شرکت را به مراجع مورد نظر ارائه دهید. ارائه صورتجلسه از هیئت مدیره شرکت به همراه امضای مدیران بسیار مهم است. باید تصویر شناسنامه کلیه سهامداران را به صورت کپی و یا اصل به مراجع مرتبط ارائه دهید. ارائه گواهی پرداخت حدود ۴۰ درصدی از سرمایه شرکت نیز بسیار مهم است. است همچنین داشتن یک اقرارنامه به صورت امضا شده نیز بسیار اهمیت دارد.

داشتن فرم چاپی اظهارنامه نیز بسیار با اهمیت است. این موارد  مربوط به شرکتهای با سهامی خاص بود. شرکتهای با مسئولیت محدود به این صورت هستند که باید شرکت مورد نظر دارای دو نفر عضو باشد. داشتن یک مقدار سرمایه برای ثبت شرکت نیز بسیار مهم است. همچنین باید تعهد دهید که کل سرمایه مورد نظر را پرداخت میکنید.

در این زمینه نیز باید تصویر شناسنامه و کارت ملی تمامی اعضای شرکت را به مراجع مربوطه جهت ثبت شرکت ارائه دهید. تمامی اعضا نیز باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند و شما باید آن را به مرجع مورد نظر ارائه دهید. داشتن یک اقرارنامه به همراه امضا نیز بسیار با اهمیت است.

همچنین در هر دو مورد باید تکمیل فرم تعیین نام را برای شرکت خدماتی نظافتی به انجام برسانید.همچنین اگر سهامداران شرکت از بین اشخاص حقوقی هستند ایا اعضای هیئت مدیره از میان اشخاص حقوقی هستند میتوانید از طرف آنها نمایندگانی را نیز در جهت ثبت شرکت معرفی کنید.

 

همچنین بخوانید: ثبت شرکت تجهیزات پزشکی

هزینه ثبت شرکت خدمات نظافتی 

هزینه ثبت شرکت خدمات نظافتی 

پس از ارائه مدارک و انجام تمامی مراحل شما باید هزینه را جهت ثبت شرکت خدمات نظافتی پرداخت کنید. این هزینه به این صورت است که شما باید نسبت به  اقداماتی که شرکت مورد نظر به انجام می رساند این هزینه را پرداخت نمایید. معمولاً هزینه بر مبنای خدماتی که که شما دارید حساب میشود.

پس باید در نظر بگیرید که تمامی اعضای شرکت سهامداران و یا نمایندگان و یا اشخاص حقوقی و حقیقی  در پرداخت هزینه های مربوطه شریک هستند. بعد از انجام تمامی مراحل ثبت شرکت خدمات نظافتی انجام می شود.

کلام آخر

در این مقاله در رابطه با ثبت شرکت خدمات نظافتی و شرایط و هزینه ی آن نکاتی برایتان به ارمغان آوردیم در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل با ما تماس بگیرید.

ارسال پاسخ