آخرین مقالات

تفاوت ثبت شرکت و جواز کسب چیست؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت ارز دیجیتال چگونه است؟
150 150 ثبت آرژانتین
ثبت شرکت انرژی
150 150 ثبت آرژانتین

ثبت برند مزون

همه شما با شنیدن نام مزون، به یاد افراد می‌افتید که لباس فروش هستند و در زمینه های مرتبط با آن فعالیت می کنند. یکی از مهمترین ارکان در خصوص مزون ها و فروشگاه های لباس این است که در زمینه اجناس تنوع زیادی دارند. شما نیز باید بدانید که تمامی این فروشگاه ها نوعی برند می باشند و باید نسبت به

ثبت برند مزون 

ثبت شرکت و یا ثبت برند یک مورد خاص میباشد و تمامی افراد در زمینه این جور کارها باید نسبت به آن فعالیت هایی را به انجام برسانند. اگر شما دارنده یک شرکت هستید و یا دارنده مزون هستید باید نسبت به ثبت آنها اقداماتی را به انجام برسانید. مهمترین مورد در خصوص ثبت برند و یا ثبت شرکت این است که شما می توانید هر کاری را از نظر قانونی به انجام برسانید تا به پیشرفت کسب و کارتان کمک کند. مثلاً می توانید با ثبت برند مزون تقاضای در خواست وام نمایید.

همچنین بخوانید : ثبت برند پوشاک چگونه است؟

حتی می توانید در زمینه های گسترده تر نیز فعالیت های تان را گسترش دهید و حتی به صورت آنلاین نیز فعالیت کنید. با توجه به اینکه در خصوص لباس ها و شرایط خاصی در کشور ایران در نظر گرفته می شود، شما به عنوان دارنده مزون باید نسبت به این شرایط برند خود را ثبت نمایید. ثبت برند در واقع باعث می‌شود تا شما به کسب و کارتان جنبه حقوقی بدهید همچنین ثبت برند باعث می شود تا دیگر کسی از روی کسب و کار شما تقلب نکند و یا تقلید نکند.

اگر شما لباس های خاصی را تولید می کنید دیگر کسی نمی تواند از روی شما کپی بزند.همچنین باید بدانید که ثبت برند مزون شرایط خاصی را دارد و همچنین مدارک خاصی را نیز نیاز دارد تا شرایط ثبت به خوبی انجام شود و ثبت شرکت مزون و برند مزون به سادگی صورت گیرد. در قسمت بعد می خواهیم مدارک لازم برای ثبت برند مزون را به درستی نام ببریم تا بتوانیم به شما اطلاعاتی در این زمینه ارائه دهیم.

 

مدارک لازم برای ثبت برند مزون

 

مدارک لازم برای ثبت برند مزون

جهت ثبت برنده مزون شرایطی در ابتدا نیاز است. ست در ابتدا شما باید یک نام برای خودتان انتخاب کنید و این نام باید جوری باشد که شما را معرفی نماید و کیفیت کار شما را به جامعه معرفی کند . سپس باید مدارکی را در این خصوص جمع آوری کنید . بعد باید با مراجعه به سامانه اینترنتی اداره مالکیت معنوی یکسری فرم های خاص را پر کنید .

سپس باید منتظر باشید تا کارشناسان مربوطه تمامی مدارک مرتبط با شما را بررسی نمایند . اگر نام برند شما منحصر به فرد باشد بسیار به نفع شما خواهد بود . در بخش های بعدی باید یک آگهی در روزنامه منتشر نمایید و ثبت برند مزون خودتان را ارائه دهید .

همچنین به صورت حضوری باید مدارک را به مراجع مربوطه ارائه دهید. در این مرحله نیز باید شما پرداخت هایی انجام دهید تا اقدامات لازم جهت ثبت برند مزون شما انجام شود.

حال باید بدانید که مدارکی برای ثبت برند مزون نیاز است که در ابتدا مدارک شناسایی شما از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر دارای کارت بازرگانی می باشید می توانید در این زمینه از آن کمک بگیرید.

مجوزهایی که در هنگام شروع فعالیت تان گرفته اید نیز نیاز است ست. باید آدرس دقیق محل کارتان را نیز ارائه دهید. همچنین کدپستی بخش مورد نظر را نیز باید ارائه دهید. شماره تلفن شرکت مورد نظر که شما صاحبش اصلی در آن نیز باید ارائه دهید.حال مدارک دیگر نیاز است.

به عنوان مثال باید یک کپی از روزنامه تاسیس شرکت داشته باشید. همچنین در صورتی که شرکت شما تغییراتی داشته است باید در روزنامه آخرین تغییرات آن را ثبت کنید. باید مدارک شناسایی افرادی که در زمینه تغییر شرکت نقش داشته اند را نیز ارائه دهید.

مجوزهایی که در هنگام شروع فعالیت های خودتان اخذ کرده اید را نیز باید ارائه کنید. در صورت فعالیت های خارجی باید کارت بازرگانی نیز داشته باشید. داشتن آدرس دفتر شرکت به همراه کد پستی ضروری است.

 

همچنین بخوانید: ثبت برند خارجی در ایران چگونه است؟

چرا باید ثبت برند مزون را انجام دهیم؟

چرا باید ثبت برند مزون را انجام دهیم؟

ثبت یک شرکت و یا یک برند می تواند برای فرد دارنده شرکت و یا برند مورد نظر خاصیت ها و مزیت هایی داشته باشد. به عنوان مثال فرد می‌تواند به راحتی از نظر قانونی فعالیت هایی در حوزه کاری اش به انجام برساند.

در خصوص صنعت لباس و مزون می توانیم بگوییم که چون لباس فروشی و موارد مربوط به آن یک اقتصاد در حال ظهور است می تواند به فرد دارنده برند مورد نظر کمک کند تا به سود و درآمد بالایی برسد. همچنین ثبت برند مزون باعث می شود تا شما بتوانید از نظر قانونی فعالیت کنید و فعالیت هایی که می کنید مطابق با قانون باشد و بر خلاف شرع و عرف نباشد.

شما برای ثبت یک شرکت و یا یک برند نیاز دارید که آدرس شرکت خود را داشته باشید. داشتن شماره تلفن و کد پستی و حتی کارت بازرگانی و تمامی مجوزهایی که تا بحال داشته اید نیز بسیار ضروری می باشد. همچنین باید بدانید که مدت زمان ثبت برند به خصوص مزون حدود ۷۰ روز طول می‌کشد البته مراحل مربوط به موافقت آن نیز ۳۵ تا ۴۰ روز زمان میبرد که به طور کلی بازه ۷۰ روزه را شامل می شود.

نکته مهمی که در خصوص ثبت برند مزون باید بدانید این است که تمامی اطلاعات شما در هنگام ثبت ، ضبط میشود. همچنین کلیه فعالیت های شما نیز دیگر زیر نظر قانون خواهد بود. در صورتی که مشکلی اداری و یا قانون نیز برای شما پیش بیاید دیگر نیاز نیست نگران باشید، شما به راحتی می توانید به کارهای حقوقی خودتان نیز برسید.

مهمترین نکته در این خصوص این است که شما میتوانید از طرف یک وکیل نیز کلیه کارهای مربوطه را به انجام برسانید. با داشتن وکیل شما می توانید یک وکالت نامه رو بگیرید و به تمامی مراجع جهت ثبت برند مزون مورد نظر ارائه دهید . انجام این کار می تواند اعتبار شما را چندین برابر در حوزه قانون بالا ببرد.

 

همچنین بخوانید: ‌ثبت برند بدون کارت بازرگانی

 

سوالات متداول 

مزون چیست؟

مزون  به فروشگاهی گفته می شود که به طور کلی در حوزه صنعت لباس و موارد مربوط به آن فعالیت دارد . مهمترین نکته در خصوص مزون این است که تنوع البسه و اجناس بسیار بالاست است و شما به راحتی می توانید آن چیزی که می خواهید پیدا کنید .

چرا باید ثبت برند مزون را انجام دهیم؟

انجام این کار باعث می شود تا شما بتوانید از طریق قانون به تمامی فعالیت های تان برسید . همچنین کلیه کارهای شما دیگر جنبه قانونی پیدا می‌کند و حتی می توانید برای پیشرفت بهتر شدن کسب و کار خود وامهای دریافت کنید.

جمع بندی

در این مقاله ما ثبت برند مزون را بررسی کردیم و جزئیاتش را مورد بررسی قرار دادیم . مهمترین نکته در خصوص ثبت برند مزون این است که میتوانیم از طریق آن به فعالیت هایمان پوشش دهیم و در زمینه پیشرفت برند خود وام و یا تسهیلاتی دریافت کنیم که به پیشرفت ما کمک می کند.

 

ارسال پاسخ